2020. szeptember 17., csütörtök

Kelly Oram: Örökkön-örökké (Cinder és Ella 2.) (Értékelés)




Sziasztok!
Pár hete befejeztem az Örökkön-örökké című könyvet, így már elmondhatom magamról hogy elolvastam a Cinder és Ella sorozatot.😁
Most meg is írom a könyv értékelését!

Azért tetszett ez a könyv mert tényleg romantikus volt. Egy szerelmes párról szólt. Hát kell ennél romantikusabb?❤️
Az 1. rész után sejtettem hogy a második részben Ellát a sebhelyei zavarni fogják a népszerűsége miatt de azt nem gondoltam volna hogy ennyi minden fog történni a könyvben. Elolvastam a fülszöveget és azon gondolkodtam hogy mi lesz a könyvben 500 oldalon keresztül. Később rájöttem hogy Kelly Oram nagyon ötletdúsan írta a könyvet és először elindított egy cselekményt de a cselekménynek nem lett rögtön megoldása hanem ment tovább a történet és volt miért olvasni a könyvet mert vártad hogy mi fog történni. Semmi lövöldözés vagy krimi rész nem volt benne de mégis alig tudtam letenni. 2020. augusztus 28-án kezdtem és 2020. szeptember 5-én már be is fejeztem (https://moly.hu/konyvek/kelly-oram-orokkon-orokke/en-es-a-konyv/zivih)
Egyszerűen nagyon jól volt megírva, jók és különlegesesk voltak a szereplők, ötletes volt.

Könyv: Kelly Oram: Örökkön-örökké (Cinder és Ella 2.)
Kiadói sorozat: LOL-könyvek
Kiadó: Móra
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve: 2018
Oldalszám: 500
ISBN: 9789634159735  
Eredeti megjelenési éve: 2017
Megjelenés időpontja: 2017. szeptember 18.
Hány éves kortól ajánlom? 14+
Csillagozás: Egyértelműen 5/5 😀

Fülszöveg:

A mesében minden olyan könnyű: a szerelmesek egymásra találnak, és már lubickolnak is a boldogságban. Cinder és Ella is pontosan erre vágyik, a sok nehézség után igazán megérdemelnék, hogy legyen egy kis nyugtuk.

A sajtó viszont folyton a nyakukban liheg – mindenki Hollywood legújabb álompárjára kíváncsi –, és a szüleik sem könnyítik meg az életüket: Brian apja meg akarja lovagolni a népszerűségüket, Elláé pedig képtelen elfogadni, hogy a lánya egy világhírű filmsztárral jár. Ráadásul Ella nagyon nehezen viseli, hogy mindenki a sérülésein csámcsog, és elbizonytalanodik: mi van, ha a tündérmeséjének kezd lejárni a szavatossági ideje?

Véleményem a borítóról:

Teljesen illik a könyvhöz, különleges és szép. Szerintem nagyon szép a színvilága.

További szép napot kívánok mindenkinek!❤️
Hanga

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése