2020. augusztus 22., szombat

Kelly Oram: Cinder és Ella (értékelés)

Sziasztok!
Itt is vagyok az első könyves bejegyzéssel!😀
Ma Kelly Oram-tól a Cinder és Ella című könyvet fogom értékelni. Tartsatok velem!



Ez a második LOL könyv amit olvastam. Szomorú volt és elgondolkodtató de azért voltak benne romantikus pillanatok is. Egyszerűen imádtam. Minden pillanatát elképzeltem a könyvnek. Néhány fejezet után már alig tudtam letenni a könyvet. Mikor befejeztem rögtön hozzáadtam a kedvenc könyveim listájához. Én 12+-os korhatárt írnék a könyvre.

Néhány mondat a szereplőkröl:

Ella: Eleinte egy labilis és gyenge lánynak gondoltam, de a könyv végére már nagyon tiszteltem mert egy erős női karakter lett belőle. ♥️

Cinder: Együttérzőnek és kedvesnek ismertem meg mert nem a külső érdekelte hanem a belső.💪😊

Vivian: Segítőkész és jószívű volt. Igazil barátként viselkedett és szerette a barátnőit.😍

Juliette: A történet középen táján pozitívan változott. Beszélgetett a mostohatéstvérével, és már nem a menőség érdekelte.🙂👍

Ella apukája és Jennifer: KisSé erőszakosak voltak és nem igazán értették meg Ellát de később már őszintén viselkedtek és nem játszották meg magukat.👨👩

Anastacia: Végig undok és utálatos volt, végül egy kicsit megenyhült.👗😏

Véleményem a borítóról:

Szerintem gyönyörű ez a borító. Imádom az üvegcipellőt a háttérben és a LOL jelet oldalt. Nem sok mindent mond el a könyvről de mégis figyelemfelkeltő.

Remélem kedvet kaptatok a könyvhöz, További szép napot kívánok mindenkinek.
Hanga ♥️ 











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése