2020. augusztus 29., szombat

Leiner Laura: IOV trilógia (értékelés)


Sziasztok!
Július végén befejeztem az Iskolák Országos Versenye trilógia utolsó részét, így teljes lett a sorozatom.😀
Most meg is írom az értékelést! Tartsatok velem!

Romantikus, ifjúsági, lányregény. Ez a három műfaj áll hozzám a legközelebb. Az Iskolák Országos Versenye trilógia egyszerre volt mind a három. Romantikus volt a Kornél és Hanna között kialakult kapcsolat miatt, ifjúsági mert tizenévesek voltak a szereplők, és lányregény mert mégiscsak egy érzékeny és szerelmes lány volt a főszereplő. 🙂 Az egész csodálatos volt és nem gondoltam volna hogy ilyen hamar elolvasom mind a három részt. Mivel a versenyzés volt az alap téma izgalmas és fordulatos volt. Mindig történt valami olyan ami miatt nem tudtam letenni az éppen aktuális részt. Szerintem a sororzatnak két oldala van:
Az egyik oldal szomorú és komoly mert Hanna az anyukáját gyászolja, de a másik oldal sok minden egyszerre. Vidám, romantikus, izgalmas, lányos, fordulatos.
Bátran ajánlom minden tizenéves lánynak az Ég veled-et a Maradj velem-et és az Emlékezz rám-ot. 
Egyébként 2020.október 8.ára várható az Iskolák Országos Versenye trilógia 2. 1 kötet.👍
A cím: Bízz bennem

Véleményem a borítókról:

Gyönyörűek ezek a borítók. Számomra komolyságot tükröznek a fekete és fehér miatt és nyugodtságot a táj miatt.

Mára ennyit terveztem, remélem kedvet kaptatok a sorozathoz.
További kellemes napot kívánok mindenkinek! ♥️♥️
Hanga






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése