2021. január 22., péntek

Elizabeth Lim: Ez hát a szerelem (könyv értékelés)

Sziasztok!
Ma egy Disney könyvet fogok értékelni a Sorsfordító történetek sorozatból. Ez a könyv pedig Elizabeth Lim-től az Ez hát a szerelem című könyv.
Fülszövege:
Mi lett volna, ha Hamupipőke sosem próbálja fel az üvegcipellőt?

Hamupipőke hősiesen tűrte sorsát, de eljött a perc, amikor képtelen továbbra is eltitkolni, hogy hiányzik neki a herceg, és mostohájával is végképp elviselhetetlenné vált az élete. Nagy döntésre szánja el magát: varrónőnek jelentkezik a palotába.
Azonban amikor a király udvarban vendégeskedő nővérének szolgálatába áll, fültanúként egy nagy összeesküvés közepén találja magát. A konspirálók nem csupán a király és a herceg hatalmára törnek, de a tündérek is az ármánykodásuk céltáblái, így Hamupipőke Tündérkeresztanyja is veszélybe kerül.
Hamupipőkének meg kel találnia a módját annak, hogyan állítsa meg a cselszövőket még mielőtt túl késő lenne…

Már nagyon rég terveztem ezt a könyvet, mert vonzott hogy Hamupipőke történetén alapul. Mikor megkaptam gondoltam hogy tetszeni fog, mert imádom a Disney könyveket. Nem csalódtam, tényleg nagyon tetszett. Az elején azt hittem hogy az eredeti Hamupipőkét fogja leírni az író, de idővel rájöttem hogy ez egy más történet. Legjobban az tetszett hogy az eredeti Walt Disney Hamupipőkét bele tudta foglalni az írónő egy egyszerű de fordulatos és izgalmas történetbe. Szerintem nem volt ennek a történetnek különösebb mondani valója, inkább csak egy szórakoztató, aranyos történet volt. Gyorsan tudtam vele haladni, és jól szórakoztam miközben olvastam. A szereplők is jók voltak, az egyik kedvencem Károly herceg volt mert romantikus, tapintatos és kedves szereplőként mutatkozott a történetben. 
Véleményem a borítóról:
Szerintem nagyon jól van megtervezve ez a borító, számomra Hamupipőke árnyéka a könyv rejtélyességet jelképezi. Passzolnak egymáshoz a színek és külön tetszik rajta az üvegcipellő.🙂 
Könyv: Elizabeth Lim: Ez hát a szerelem
Kiadói sorozat: Sorsfordító történetek
Kiadó: Manó könyvek
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve: 2020
Oldalszám: 440
ISBN: 9789634039068
Megjelenés időpontja: 2020. október 5
Csillagozásom: Egyértelműen 5 ⭐
Remélem kedvet kaptatok a könyvhöz!☺️
Mindenek további szép napot kívánok!
Hanga



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése