2021. január 18., hétfő

Ez vagyok én, csak film karakterekkel tag

 Sziasztok!

Úgy döntöttem hogy ezt a különleges Book tag et amelyre nem rég @csakegyluca hívott ki itt a Blogomon fogom kitölteni hogy szép képeket is csatolhassak hozzá.🙂 Lássuk a tag-et!

1. Testalkatom


Szerintem legjobban a Holiday című filmből az Amandát alakító Cameron Diaz-ra hasonlít. 

2. Szemem színe


A szemem zöldes árnyalatú így Amanda Seyfreid-et választottam.

3. Hajam színe


A hajam stílusban és színben is a Rory Gilmore-t alakító Alexis Beledel-re hasonlít. Középhosszú, barna. Egyébként most szeretném megnöveszteni kb derékig érőre, mert imádom a hosszú hajat.🙂

4. Leginkább erre a karakterre hasonlítok 


Sokat gondolkodtam ezen a ponton de azt hiszem hogy ide is Alexis Bledel-t mondanám. 

5. Családi állapotom


Űgy gondolom hogy olyan tökéletes és összetartó a családom mint Ginny Weasly-nek. Van egy húgom, egy aranyos kiskutyám, és persze egy anyukám és egy apukám. És természetesen itt vannak nekem a Molyocskák és a rengeteg könyvem!☺️ Számomra ez egy tökéletes család.❤️

6. Kedvenc hobbim


A kedvenc hobbim egyértelműen az olvasás, épp ezért a Könyvesbolt karácsonyra című filmből a Claire-t alakító Alexandra Breckenridgre-re esett a választásom. a filmben Claire egy csodálatos könyvesboltot szeretne felújítani ês karácsonyi hangulatúvá tenni. könyveket ajánl az odaérkezőknek ês rengeteget olvas. Számomra ez tökéletesen munka mert nagy szerepük van benne a könyveknek.

7. Ilyen állatom lenne


Kutyusom már van, így végül ezt a jópofa kis vicces cicát választottam.🐱😂
Ő Csámpás, Hermione Granger cicája a Harry Potter filmekből.

8. Leginkább erre a karakterre hasonlítok belsőleg


A könyvek mellett a zene is nagyon fontos az életemben, ezért a Szerelemre hangszerelve filmből Keira Knightley-t választottam. A filmben Greta-t alakítja aki nagyon szereti a zenét és egy lemezkiadónál dolgozó férfi segítségével elindul a zenei karriere. Greta érzékeny, és szereti a zenét, szerintem e a kettő tulajdonsága miatt hasonlítok rá.

9. Korom


Idősebb vagyok mint az Igazából szerelem című filmben Sam.☺️

10. Kedvenc ünnepem


A kedvenc ünnepem a karácsony. Itt van Iris az egyik kedvenc karácsonyi filmemből, a Holiday-ből. Nekem nagyon szimpatikus mert végig egy öreg bácsinak segít és felkészíti egy nagyszabású estre. Önzetlen és kedves.

Remélem tetszett ez a bejegyzés!
További szép napot!❤️
Hanga























2 megjegyzés: